Villkor Allmänav användning och kontraktfrån Carethy Marketplace

 

Villkor Allmänav användning och kontraktfrån Carethy Marketplace 

CARETHY E-COMMERCE, SL

 

Allmänna villkor från Använd och Anställer genom Carethy Marketplace

(framåt, "Villkor EMarketplace Generals”)

 

IDENTIFIERINGSDATA

Carethy E-Commerce SL (hädanefter ”Carethy”) är ett spanskt företag med CIF B-67129486 och registrerat i Mercantile Registry of Barcelona i volym 42226, Folio 39, blad B-404814, första inskriften och med adress Calle Monturiol 28, 08210, Barberá del Vallés (Barcelona). Kontaktens telefonnummer är 93 808 96 26 och e-postadressen är [email protected].

För att kontakta Carethys kundtjänst måste du gå till kontaktsektionen på webbplatsen och följa instruktionerna.

 

1.- MÅL OCH ALLMÄNHETER

1.1.- Carethy äger webbplatsen www.carethy.es och alla webbplattformar som kan konsulteras i detta länk (hädanefter "webbplatserna" eller "webbplatsen" för att referera till var och en av plattformarna), genom vilka konsumentprodukter i allmänhet säljs av Carethy och där andra tredjepartssäljare än Carethy också får marknadsföra sina produkter.

Webbplatserna utgör därför en onlinemarknad (hädanefter "Carethy Marketplace" eller "eMarketplace") som tillåter användare av Carethy-webbplatserna att få tillgång till köp av produkter som marknadsförs och säljs av Carethy eller väl marknadsförs och säljs av leverantörer utanför Carethy som tidigare godkänts av Carethy ("Övriga säljare"), enligt de priser och villkor som definieras av Carethy och / eller de andra säljarna inom ramen för de allmänna villkoren för eMarketplace. Med "produkt" avses alla fysiska varor som marknadsförs av Carethy eller av andra säljare på Carethy Marketplace.

1.2.- De allmänna villkoren som beskrivs nedan reglerar villkoren för användning och åtkomst till webbplatsen för alla besökare (hädanefter "Användare") och avtal om de produkter som erbjuds av Carethy och andra säljare (nedan "Säljaren" eller "Säljare") kommer att hänvisa till både Carethy och andra säljare, omväxlande) på webbplatsen (hädanefter "Produkt" eller "Produkter") av någon användare via webbplatsen (nedan "kund").

1.3.- För att få status som Kunderoch köp därför produkter från Carethy Marketplace, användarna av webbplatsen måste fylla i ett identifierings - och registreringsformulär som godkänner närvarande Allmänna villkor och Carethy Marketplace sekretesspolicy, allt detta efter indikationerna att Iran mottagning via själva webbplatsen.

2.- ANVÄNDNING AV WEBBPLATSEN

2.1.- Kunden och användaren av marknadsplatsen på motsvarande Carethy-webbplats förbinder sig att göra korrekt och laglig användning av webbplatsen i enlighet med tillämplig lagstiftning och dessa allmänna villkor.

2.2.-Missbruk av webbplatsen är förbjudet. Kunden och / eller användaren måste avstå bland annat från:

  1. a) Att begå brott eller uppmuntra andra att göra det.
  2. b) Introducera eller distribuera datavirus i nätverket, lägga ut stötande eller obscent material.
  3. c) Piratkopiering av webbplatsens tjänst.
  4. d) Skada data som visas på webbplatsen.
  5. e) Skicka oönskad reklam eller reklammaterial ("skräppost").

2.3.-Carethy ansvarar inte för att webbplatsen inte är tillgänglig när som helst.

2.4.-Webbplatsen kan också innehålla länkar till andra webbplatser som inte drivs av Carethy (hädanefter "Andra webbplatser"). Carethy utövar ingen kontroll över andra webbplatser och ansvarar inte för deras innehåll eller för skador som kan orsakas av dig genom att använda dem. Även om det förbehåller sig rätten att eliminera nämnda länkar om det på något sätt är känt att någon oegentlighet eller olaglighet begås på den länkade webbplatsen.

3.- GODKÄNNANDE, MODIFIERING OCH LÄNGDIGHET AV ALLMÄNNA VILLKOR

3.1.-Användarens användning och åtkomst till webbplatsen innebär att dessa allmänna villkor godtas. På samma sätt, för att förvärva någon av de produkter som erbjuds av Carethy eller andra säljare, är det obligatoriskt att användarna fyller i ett formulär med sina identifieringsuppgifter och uttryckligen accepterar dessa allmänna villkor och sekretess- och kakepolicyn.

Att göra en beställning av eMarketplace-produkter innebär för Kunden att de fullständiga och fullständiga godkännandena av dessa Allmänna Avtalsvillkor, vars kunskap om det före beställningen erkänns av Kunden som köpare.

Om användaren har några frågor angående dessa allmänna villkor kan de kontakta Carethy med hjälp av de identifierande uppgifter som nämns i dessa allmänna villkor.

3.2.-Carethy förbehåller sig rätten att fritt modifiera denna information för att anpassa den till gällande och tillämplig lagstiftning hela tiden, utan behov av något föregående meddelande, eftersom dess publicering är tillräcklig för att vara tillämplig, så användaren och / eller klienten rekommenderas att konsultera dem var och en när du gör en transaktion via motsvarande webbplats.

I inget fall kommer ändringen av innehållet i de allmänna villkoren att ha retroaktiva effekter, så att användaren och klienten kommer att omfattas av de allmänna villkoren som gäller på webbplatsen vid tidpunkten för användning och åtkomst och kontrakt av produkterna. juridiska förhållanden som skapas genom åtkomst och användning av webbplatsen har en obestämd varaktighet. Trots det ovanstående kan endera parten när som helst säga upp avtalsförhållandet. I händelse av att Carethy ändrar de allmänna villkoren kommer nämnda rättsliga förhållande att lösas och innebär att kunden eller användaren måste följa de nya allmänna villkoren, om tillämpligt.

3.4.- Avtalet mellan kunden och säljaren kan formaliseras på vilket språk som de allmänna villkoren är tillgängliga på webbplatsen, efter kundens val.

4.-ANVÄNDNING AV VÅRDMARKNADSPLATSEN

4.1.- De Carethy Marketplace tillåter kunden att se och köpa produkter som marknadsförs av Carethy eller andra säljare på Carethys webbplats.

Åtgärderna som utförs via eMarketplace utförs direkt mellan kunden och säljaren i fråga, i enlighet med de föreskrifter och andra rättsliga krav som alltid gäller.

Carethy agerar inte på något sätt som agent, distributör, representant eller liknande för de andra säljarna, och intar inte heller positionen som återförsäljare av de produkter som erbjuds av andra säljare via sin eMarketplace.

Produkterna som annonseras och säljs på Carethy Marketplace är ensamma ansvar för motsvarande säljare, särskilt med avseende på deras egendom, kvalitet, säkerhet, ursprung, garanti och efterlevnad av tillämplig lagstiftning.

4.2. - Territorium

Genom eMarketplace kan du köpa produkter som marknadsförs av Omsorg från139 länder i hela världen. Varje land ingår i en grupp länder, nämligen: Spaniens viktigaste EU, ROE, USA och ROW. För att konsultera den grupp som tillhör det land där kunden beställer, kontakta följandelänk.

Andra säljares produkter får endast köpas av kunder i euroområdet.

Följaktligen bör hänvisningarna till territoriet i dessa allmänna villkor förstås och skilja mellan de produkter som säljs av Carethy (i vilket fall territoriet är det bredaste, definierat i första stycket i detta avsnitt) och de produkter som säljs av andra säljare. om territoriet är mindre enligt detaljerna i andra stycket i detta avsnitt).

5.-KLIENT

Carethy Marketplace är endast avsedd för personer över 18 år eller myndiga enligt lagstiftningen som gäller för dem, som är bosatta i territoriet (enligt definitionen nedan).

Företaget eller den professionella kunden som verkar i territoriet kan också göra inköp på Carethy Marketplace under Carethys särskilda villkor för B2B-transaktioner som kan konsulteras här. I annat fall gäller dessa allmänna villkor.

6.-SÄLJARENS OCH KUNDENS / ANVÄNDARENS SKYLDIGHETER

6.1.- Via eMarketplace kan kunden köpa produkter som säljs av Carethy eller av andra säljare, och i båda fallen Kundkontrakt direkt med säljaren som anges i var och en av produkterna.

Följaktligen avvisar Carethy allt ansvar som härrör från transaktionerna som utförs mellan kunden och de andra säljarna.

6.2.-Varje säljare förbinder sig att göra tillgänglig för klienten och / eller användaren all nödvändig information angående de produkter som erbjuds via eMarketplace, såväl som de beställningar som gjorts. Carethy ansvarar inte för tillfälligt bristande efterlevnad av dessa allmänna villkor i händelse av force majeure och i händelse av fel från klienten, av en annan säljare eller av en oförutsägbar händelse av en person utanför avtalet.

6.3.-Kunden och / eller användaren förbinder sig att fylla i beställningsformuläret och alla andra formulär, enligt de instruktioner som anges och sanningsenligt. Kunden samtycker också till att betala priset på produkten, med motsvarande skatter och fraktkostnader, alltid i enlighet med det slutliga erbjudandet från säljaren.

6.4.-Vi rekommenderar att du behåller en kopia av uppgifterna om de köpta produkterna. Carethy ansvarar inte för konsekvenser och skador som orsakats av förlusten av de uppgifter som anges av kunden.

6.5.- Carethy ansvarar inte för de konsekvenser och skador som kan uppstå på grund av felaktig användning av de produkter som säljs via eMarketplace.

7.- INFORMATION OM PRODUKTERNA

7.1.- Alla produkter som marknadsförs på Carethy Marketplace är nya (med undantag för produkter i sportkategorier som uttryckligen anges vara renoverade).

7.2.- Carethy erbjuder en detaljerad beskrivning av produkterna som ingår i eMarketplace i enlighet med tekniska beskrivningar från dess leverantörer och andra säljare. Likaså inkluderar den information relaterad till det kommersiella namnet, varumärken eller särskiljande tecken för produkterna för att ge maximal information till kunden och/eller användaren. Nämnda beskrivning kan innehålla fotografier, videor eller illustrationer som endast är vägledande men inte i något fall uttömmande.

7.3.- Erbjudandena publicerade i eMarketplace De innehåller en detaljerad beskrivning av villkoren för samma (såsom tillämpligt pris eller information relaterad till den erbjudna produkten).

7.4.- Läs beskrivningarna av produkterna noggrant innan du väljer att köpa dem. Om du har några frågor om en Carethy-produkt, vänligen kontakta oss innan du köper. När det gäller produkter från andra säljare kan du kontakta dem på det sätt som var och en av dem gör dig tillgänglig för detta ändamål.

8.- GÖR EN BESTÄLLNING

8.1.- För att kunna göra en beställning måste kunden vara minst 18 år och vara bosatt i territoriet.

8.2.-Användaren kan registrera sig på webbplatsen i avsnittet 'Skapa konto'. För att göra detta måste du ange de personuppgifter som krävs som obligatoriska. Denna registrering ger användaren tillgång till webbplatsen och förvärv avProdukter.

8.3.-Beställning består av att välja ett eller flera objekt och klicka på knappen "Lägg till i min kundvagn" för att inkludera dem i "Min kundvagn" för det virtuella köpet. När alla önskade artiklar har lagts till i kundvagnen måste du komma åt den, granska artiklarna och antalet enheter, välja önskad transporttyp och klicka på 'Process Inköp'. Därefter kan användaren välja mellan "Köp som gäst" (om de inte tidigare har registrerat sig på webbplatsen) där de måste fylla i sina personuppgifter, leveransuppgifterna och fylla i de uppgifter som motsvarar betalningsmetoden, eller användaren Du kan genomför också inköpsprocessen genom att klicka på "Gå till mitt konto" där du inte behöver fylla i dina personuppgifter igen. I båda fallen,

8.4.-Alla beställningar är föremål för godkännande av varje säljare. Inom 24 timmar efter beställningen kommer kunden att få ett e-postmeddelande som bekräftar att avtalet har ingåtts (hädanefter ”beställningsbekräftelse”), förutsatt att kunden har gett oss sin e-postadress i deras personuppgiftsformulär. Carethy är inte ansvarig för fel och icke-funktion av e-postadressen som tillhandahålls av klienten och / eller användaren för att skicka orderbekräftelsen.

9.-TILLGÄNGLIGHET (GÄLLER ENDAST PÅ SÄKERHETSPRODUKTER)

Beställningar gjorda hos Carethy är det så beroende på tillgängligheten av produkten från Carethys leverantörer.

I händelse av att produkten inte finns i lager, har försämrats eller inte har den förväntade kvaliteten, bland annat kommer kunden att informeras och ett förslag på alternativa produkter / nya leveransdatum kommer att göras. Om kunden inte accepterar förslaget, kommer beloppet för beställningen att återbetalas med samma betalningsmetod som används, inom högst 14 dagar från den dag då anmälan registrerades.

Återlämnande av dessa belopp kommer att begränsa Carethys ansvar gentemot kunden, om det är omöjligt att leverera de beställda produkterna.

10.- ANNULLERING ELLERÄNDRING AV BESTÄLLNINGAR

10.1. Under köpprocessen kan kunden lägga till eller ta bort produkter från kundvagnen tills processen är klar.

10.2. Avbeställning, förlängning av order eller eliminering av artiklar. När köpet har genomförts måste både annullering, förlängning och eliminering av objekt hanteras direkt med Carethy eller med lämplig Annan säljare. När det gäller Carethy baraDe kan avbryta beställningar, lägga till eller ta bort objekt i en beställning om den ännu inte har skickats och det är logistiskt möjligt. Vid tillägg av produkter betalar kunden beloppet korrespondent till resultatet av modifiering. Vid avbokning ellereliminering av artiklar kommer pengarna att returneras till kunden med samma betalningsmetod som används. När det gäller produkter som säljs av andra säljare måste kunden kontakta dem via deras användarorder-kontaktområde för att hantera den önskade modifieringen. I händelse av att en avbeställningsansökan avslås på grund av omöjlighet, logistik, kan Kunden utnyttja sin ångerrätt enligt Villkor 16. På samma sätt kan Kunden uttrycka sin oenighet eller använda garantierna som beskrivs nedan i detta dokumentera.

10.3. När beställningen har gjorts kan inköpsuppgifterna (såsom leveransmetod, leveransadress eller mottagningskontakter) endast ändras genom att direkt kontakta motsvarande säljare genom att komma åt användarområdet - mina beställningar - kontakt (med motsvarande säljare) ).I synnerhet för Carethy-säljaren accepteras modifieringen av leveransadressen endast om det är logistiskt möjligt och beställningen inte har lämnat lagret.

10.4. Ändringar av beställningen kan resultera i en modifiering av det totala beloppet som skulle leda till en ökning av fraktkostnaderna om det föreskrivna lägsta inte uppnås, eller elimineringen av nämnda utgifter om det totala beloppet är lika med eller större än lägsta. anges på webbplatsen.

I alla fall kommer Kunden att diskutera alla dessa frågor med motsvarande Säljare, och Carethy tar inte mer ansvar än det som motsvarar det som Säljare, varvid motsvarande Övriga Säljare är ansvarig i varje fall.

11.- PRISER

11.1.- Priserna på produkterna som anges på eMarketplace definieras av varje säljare i den valuta som motsvarar varje land i territoriet, och inkluderar moms eller andra tillämpliga skatter i enlighet med gällande lagstiftning vid tidpunkten för avtal i landet destination, men inte fraktkostnaderna. Länder utanför EU är undantagna från moms, förutom Ceuta, Kanarieöarna och Melilla. Priset på produkterna varierar dynamiskt för att följa marknadens utveckling och därmed kunna publicera de bästa erbjudandena på Carethy Marketplace. I det ögonblick då köpet genereras, övertar kunden priset på produkten, därför kan eventuella prisvariationer inte återbetalas.

11.2.- Fraktkostnader definieras av varje säljare och bärs i allmänhet av kunden, såvida inte en säljare beslutar att ta på sig dem eller erbjuda gratis fraktkostnader från en lägsta inköpsvolym.

Fraktkostnader definieras under avtalsprocessen, detaljerad separat från priset på produkten. Om användaren väl vet exakt, vill användaren inte göra köpet, de kan göra det utan kostnad. Avbokning regleras av bestämmelserna i avsnitt 10.2. av dessa villkor.

Summan av fraktkostnaderna och beloppet för produkten kommer att vara det totala pris som ska betalas som kommer att visas till kunden innan avtalet formaliseras.

11.3.- Under upphandlingsprocessen accepterar kunden det totala priset när de trycker på knappen "Köp nu".

11.4.- Vi förbehåller oss rätten att debitera beställningen från orderbekräftelsen.

12.- BETALNING AV PRODUKTERNA

12.1.- De betalning av de köpta produkterna genom av Carethy Marketplace jag vet kommer att påverkagenom en säker gångväg från onlinebetalning som Carethy harkontrakt med Stripe Payments Europe, Ltd och irländska företag, så att informationen som tillhandahålls av klienten vid tidpunkten för betalningen kommer att behandlas av detta företag och därför kommer Carethy inte att ha tillgång till eller spara någon av dessa uppgifter.

- Kortbetalning från kreditdebitering:

Om du väljer att betala med kort behandlas inte kundens beställning förrän betalningen har godkänts av din bank eller sparbank. Onlinebetalning med kreditkort sker via säkerhetssystemet "Secure Socket Layer" som krypterar dina bankuppgifter när de överförs via internet. Av säkerhetsskäl kontrollerar Carethy alltdebeställningar betalade med bankkort. Vi accepterar American Express, Maestro-kort och alla Visa och Mastercard som är registrerade i det säkra betalningssystemet verifierat av Visa. Dessutom, för varje beställning vars belopp är högre än en skala som Carethy har ställt, kommer kunden att bli ombedd om ett identitetsdokument som måste skickas till det e-postmeddelande som anges i vår kontaktinformation.

12.2.-Endast i händelse av att säljaren är Carethy, har kunden följande ytterligare betalningsmetoder till sitt förfogande:

- Betalning via banköverföring:

Kunden måste göra överföringen till det konto som kommer att anges i sinom tid. I slutet av beställningen kommer kunden att få ett automatiskt e-postmeddelande med uppgifterna om det bankkonto där insättningen måste göras. Som ett begrepp för överföringen måste du ange den referens som kommer att anges i slutet av beställningen. Om du inte har angett denna referens kommer beställningen att annulleras och pengarna kommer att returneras inom högst 14 kalenderdagar. Denna betalningsmetod har en extra kostnad på 2,95 € (valuta enligt förändring).

- Betala med Paypal:

Med PayPal kan du betala direkt utan att kommunicera finansiella data på Internet. Kryptera konfidentiell data automatiskt med hjälp av de bästa teknikerna som finns på marknaden. Denna betalningsmetod har en extra kostnad på € 2,50 (valuta enligt ändring)

- Poäng:

Poängen är saldot som Carethy utfärdar som användaren kommer att få reklam efter olika möjliga åtgärder och som de endast kan använda på webbplatsen. De kan användas i ett eller flera inköp tills mängden av detsamma är slut. Om du inte når det totala beloppet för beställningen kan betalningen slutföras med en annan betalningsform av de som nämns ovan. Vid återlämnande av Köpta produkter med poäng, återbetalningen av belopp jag vet kommer uppträda genom en ökning av de poäng som finns tillgängliga i ditt konto från kund på webbplatsen. Poäng är personliga och kan inte överföras och kan inte bytas mot kontanter.

12.3.- Kunden kan begära fakturan för beställningen genom att kontakta motsvarande säljare, som anger faktureringsinformationen. Kunden bemyndigar säljarna att utfärda fakturan elektroniskt och skicka den till dem via e-post. Kunden har rätt att återkalla det samtycke som ges till elektronisk fakturering genom att kontakta Carethys kundtjänst eller motsvarande säljare via deras användarområde.

13.- LEVERANS AV PRODUKTERNA

13.1.- Säljaren kommer att leverera produkterna till kunden till leveransadressen som visas i det personuppgiftsformulär som tillhandahålls av kunden, vilket måste ligga inom territoriets gränser.

13.2.- Det beräknade leveransdatumet kommer att vara det som anges på webben, i filen för varje produkt. Detta är ett ungefärligt datum eftersom det kan variera beroende på tillgängligheten av produkten och den valda transporttjänsten. Detta datum kan också ändras i händelse av en händelse med produktens lager eller med transporttjänsten. I båda fallen kommer en lösning att sökas för kunden.

13.3.-När leveranstiden anges i dagar måste det förstås att det är arbetsdagar, vilket exkluderar lördagar och söndagar och helgdagar. Om denna period av någon anledning hänförlig till Säljaren överskrids, kommer meddelandet att meddelas kunden och alternativa lösningar kommer att föreslås..

13.4.-Fraktkostnader rapporteras vid beställningstillfället eller, när det gäller produkter som säljs av Carethy, när rabatterna (poängkupongkampanjer och kampanjer) har tillämpats. När betalningen har gjorts är det inte möjligt att ändra transporttjänsten.

13.5.- Kunden samtycker till att han eller annan utsedd person befinner sig på den angivna adressen för att ta emot paketet. Om du inte är där första gången lämnar transportören paketet på det utlämningsställe som ligger närmast den frånvarande adressen. I orderspårningslänken kan du kontrollera kontorets läge. Om beställningen fortfarande inte kan levereras kommer den att returneras till Säljaren, med efterföljande återlämnande till Kunden av betalningen minus kostnaden för att returnera Produkterna, som kommer att stå för Kunden, samt en andra leverans om detta inträffar..

13.6.- Under alla omständigheter kommer leveransen att ske inom högst 30 dagar från inköpet, med undantag för undantag som uttryckligen informerades vid köpstidpunkten.

13.7.- Risken för Produkterna kommer att överföras i det ögonblick då Kunden förvärvar den materiella besittningen av Produkten. Det är kundens ansvar att kontrollera paketets/paketens yttre skick och göra alla relevanta reservationer vid tidpunkten för mottagandet av materialet.

Vid allvarlig skada på förpackningen (öppen, skadad...) är det lämpligt att samtidigt avvisa varan till transport-/budförmedlingen. Om det av någon anledning inte har varit möjligt att avvisa varan, har du 24 TIMMAR på dig att göra ett krav och ange skadan som observerats genom de kommunikationskanaler som företaget tillhandahåller.

13.8.- Kunden kommer att förvärva äganderätten till Produkterna när Carethy får full betalning för beställningen.

13.9.- Om tullkostnader genereras, fastställda av kundens destinationsland, är dessa kundens ansvar som accepterar sin avgift vid köpet. I alla sydamerikanska länder ansvarar Carethy inte för eventuella extra avgifter som genereras i tullen. eller från handlingarna i landets tullar enligt gällande skattelagstiftning. Följaktligen, om dessa åtgärder medför att varorna behålls och / eller förseningar i leveransen av varorna, avstår kunden från att begära återbetalning av beställningen från Carethy.

13.10 - Insamling vid säljarens anläggningar (endast för produkter som säljs av Carethy)

Carethy tillhandahåller kunder som bor nära våra logistikanläggningar möjligheten att hämta sin beställning utan kostnad (0 € fraktkostnader). För att hämta paketet i butiken måste kunden gå till Calle Monturiol 28, 08210, Barberá del Vallés (Barcelona), från måndag till fredag ​​från 8 till 16, har ett giltigt identitetsdokument och beställningsnumret som visas i bekräftelsemeddelandet.

14.- INTE ÖVERENSSTÄMMELSE vid tidpunkten för mottagande

14.1. Vid tidpunkten för leverans av paketet måste kunden underteckna följesedeln. Detta dokument är ett bevis på leverans från säljaren och kvitto från kunden. Ingen tvist relaterad till själva leveransen är möjlig om detta dokument fylls i och undertecknas.

14.2. Om Om beställningarna inte når kunden, anländer skadade eller oeniga med informationen från motsvarande säljare vid tidpunkten för köpet, har kunden rätt att göra anspråk direkt från nämnda säljare.

Carethy kommer endast att förmedla situationer av oenighet mellan kunden och en annan säljare i händelse av att kunden vänder sig till Carethy direkt och upp till en period på 30 (trettio) dagar efter köptiden. I slutet av denna period kommer Carethy inte att ingripa, och denna situation måste hanteras av kunden direkt och autonomt med säljaren med vilken den avtalade.

Carethys ingripande i tvisten mellan kunden och den andra säljaren skulle vara i dess egenskap av mellanhand att försöka förmedla och få en tillfredsställande lösning för båda, utan att i vilket fall som helst ta ansvaret för den andra. Säljare inte heller dess konsekvenser och alltid i syfte att tillfredsställa parterna och efterlevnad tillämpliga förordningarna.

14.3. Carethy deltar bara i expeditionsprocessen och leveransen av de produkter som den säljer och ansvarar som säljare för att svara på statusen för sina produkter med omfattningen i dessa allmänna villkor, men tar inget ansvar för statusen för beställningar gjorda till andra säljare.

Carethy förbehåller sig dock rätten att återbetala hela eller delar av vad som påstås av kunden i händelse av att den andra säljaren förnekar återbetalningen och Carethy av någon anledning anser att det är bekvämt att göra återbetalningen. Återbetalningen från Carethy kommer inte i något fall att verkställas av den andra säljaren eller av kunden, eftersom det är en befogenhet och inte en skyldighet som under inga omständigheter kommer att innebära antagandet av någon form av ansvar för Carethy.

15.- PRODUKTGARANTI. Brist på överensstämmelse

femton.1.- Alla produkter som erbjuds på Marketplace of Carethy har den lagligt förutsedda garantin. Säljare åtar sig att ersätta en ny eller göra motsvarande betalning om någon av deras produkter lider av tillverkningsfel inom en period två (2) år från leverans av produkten, även om beviset på defekten måste utföras i enlighet med bestämmelserna i avsnitt 15.5. I detta fall bärs alla kostnader för att returnera produkten och leverera den nya produkten eller samma reparerade en av motsvarande säljare. De renoverade produkterna kommer att ha en tolv (12) månaders garanti och eftersom de är unika ersätts de inte av andra, men beloppet kommer att återbetalas vid återlämnande.

15.2.- Om inte annat bevisas, anses leveransen ha gjorts den dag som visas på fakturan eller på leveranssedeln om det är senare.

15.3.- För att garantin ska vara effektiv måste bevis på köpet läggas fram inom den fastställda rättsliga perioden.

15.4.-Säljaren kommer att svara under en period av två år på grund av bristande överensstämmelse. Konsumenten måste rapportera produktens bristande överensstämmelse till säljaren som har förvärvat den, inom två månader efter att ha blivit medveten om den genom de kontaktuppgifter som anges i varje fall. Om det inte finns, eller om produkten köptes från Carethy, kan kunden rapportera oenigheten via e-post eller genom att kontakta telefonnumret i avsnittet Identifierande data i dessa allmänna villkor.

15.5.-Om inte annat bevisas kommer det att antas att bristen på överensstämmelse som manifesterades under sex månader efter att produkten levererades redan fanns när saken levererades, utom när denna antagande är oförenlig med produktens natur eller bristen överensstämmelse. Från och med den sjätte månaden kommer samma procedur att följas, även om det inte finns någon antagande om att produkten lider av någon defekt, och detta måste testas av användaren och / eller klienten.

15.6.- Produkterna överensstämmer med avtalet och därför är säljaren inte ansvarig för bristande överensstämmelse när produkterna på webbplatsen:

  1. a) De överensstämmer med beskrivningen från säljaren och har de egenskaper hos produkten som säljaren har presenterat.
  2. b) Är lämpliga för den användning som produkter av samma typ vanligtvis är avsedda för.

    c) De är lämpliga för alla speciella användningar som krävs av konsumenten och användaren när det har gjorts känt för säljaren vid tidpunkten för avtalet.

    d) Presentera den vanliga kvaliteten och prestandan för en Produkt av samma typ som konsumenten och användaren rimligen kan förvänta sig, med hänsyn till produktens natur.

    e) Produkterna kommer att uppfylla kraven i gällande lagstiftning oavsett destination. I vilket fall som helst är det upp till kunden att verifiera att produkterna ligger inom tillämpliga gränser för import och användning av de produkter som köpts i det konsumerade landet.

15.7.- Säljaren kommer inte heller att hållas ansvarig för bristande överensstämmelse som kunden kände till eller inte kunde ha ignorerat vid tidpunkten för avtalets ingående (det vill säga vid tidpunkten för köpet).

15.8.-Kunden kan kräva reparation av produkten, byte av den, prissänkning eller uppsägning av kontraktet om produkten inte överensstämmer med köpet. Reparationen och utbytet är kostnadsfritt för kunden, inklusive fraktkostnader och kostnader relaterade till arbete och material. I händelse av att Kunden utövar sin rätt till reparation eller utbyte, kommer motsvarande Säljare att leverera ett kvitto med leveransdatum och bristen på överensstämmelse som har orsakat utövandet av denna rättighet. Återbetalningen eller utbytet av Produkten kommer att göras så snart som möjligt och under alla omständigheter inom 14 dagar efter det datum då säljaren kontaktar kunden och bekräftar att återbetalningen eller utbytet av den avvikande produkten är lämplig.

15.9.-Prissänkningen kommer att vara proportionell mot skillnaden mellan det värde som produkten skulle ha haft vid leveransen. Kunden får inte kräva utbyte när det gäller icke-förbrukningsbara produkter.

15.10.-Garantin omfattar inte skador orsakade av vårdslöshet, slag, användning eller felaktig manipulation, olämplig spänning, elektriska olyckor, installation och / eller användning som inte följer bruksanvisningen eller inte utförs av auktoriserad teknisk tjänst när så är lämpligt, eller material eller lättfördärvliga produkter, utsatta för slitage på grund av normal eller förbrukningsbar användning. På samma sätt är säljaren inte ansvarig för bristande överensstämmelse som användaren kände till eller inte kunde ha ignorerat vid tidpunkten för avtalets ingående.

15.11.- Följande är undantagna från garantin:

  1. a) De produkter som har modifierats eller reparerats av kunden eller av någon annan än leverantören eller tillverkaren.
  2. b) Om produktgarantidata eller inköpsbevis har modifierats eller ändrats.

    c) Varor som kan försämras eller löpa ut snabbt.
  3. d) Alla andra varor om Kunden inte har köpsbevis.

Garantin för renoverade produkter omfattas av bestämmelserna i första avsnittet i detta villkor 15.

Kunden kommer att diskutera alla dessa frågor med motsvarande Säljare, så att Carethy är befriat från något ansvar, utom i fallet med en Produkt som säljs av Carethy.

16.-RETUR OCH PRODUKTUTBYTE. RÄTT TILL ÅTERGÅNG

16.1.- Fel produkt: Om den levererade produkten inte överensstämmer med den som begärts i beställningen måste du omedelbart meddela säljaren via kontaktavsnittet i ditt kundområde och säljaren kommer att behandla din incident så snart som möjligt.

16.två.- Genom förtjänst från gällande lagstiftning, Kunden har de rätt till lösa fritt och utan behov av motivering kontrakt med säljare inom 14 (fjorton) kalenderdagar startande från datumet från mottagande av produkten, utom Vad är oroad från en produkt Vad utesluts från möjligheten från retur i enlighet med bestämmelserna i sista avsnittet i detta allmänna villkor.

Mottagningsdatumet för produkten förstås som det datum då kunden eller en tredje part som kunden angett, förutom transportören, förvärvade den materiella besittningen av produkten, eller i händelse av att kundens beställning bestod av flera levererade produkter separat, det datum då kunden eller en tredje part angiven av kunden, förutom transportören, förvärvade den sista av dessa produkter.

För att uppfylla ångerfristen är det tillräckligt att meddelandet om utövandet av denna rätt skickas innan motsvarande period löper ut.

16.3.- Återlämnande av produkterna är kundens ansvar, som måste samordna direkt med motsvarande säljare återlämnande av de köpta produkterna från var och en av dem.

Såvida inte säljarna uttryckligen samtycker till att bära kostnaden för retur, Kunden måste bära den direkta kostnaden för att returnera varorna (kostnaden för frakten som han betalade när han köpte Produkten kommer att ersättas) och endast Kunden är ansvarig för minskningen av värdet på varorna till följd av en annan hantering än som är nödvändiga för att fastställa varornas art, egenskaper och funktion.

Såvida inte de Säljare kommer fram för att samla in varorna själva, måste kunden returnera produkterna till de Säljare inom 14 (fjorton) dagar från det datum då du har meddelat ditt beslut att återvända.

Återbetalningen av det belopp som betalats för de returnerade produkterna kommer att göras av säljaren inom högst 14 (fjorton) dagar från det datum då den senare bekräftar mottagandet och överensstämmelsen med de beställningar som returnerats av kunden eller den närvarande kunden till säljaren. dokumentationen som bevisar returen.

16.4.- När det gäller en Produkt köpt från Carethy kan Kunden utöva ångerrätten genom att meddela Carethy E-Commerce S.L. till adressen Calle Monturiol 28, 08210, Barberá del Vallés (Barcelona), per telefon 851 000 530, med besked om sitt beslut att frånträda avtalet genom ett otvetydigt uttalande. Nämnda otvetydiga uttalande kan göras genom att gå till "Kontakt"-delen av webbplatsen eller genom ett e-postmeddelande till: [email protected]. Om du tillgriper det alternativet kommer vi att meddela dig utan dröjsmål på ett varaktigt medium (till exempel via e-post) mottagandet av nämnda uttag.

För att göra en korrekt retur av produkterna måste du följa följande riktlinjer:

  1. a) Kundtjänst måste kontaktas via kontaktformuläret på webbplatsen https://www.carethy.es/contactar eller via e-post till: [email protected].

Du kan också nå oss via telefon eller whatsapp informerad på webbplatsen.

  1. b) När returdokumentet som tillhandahålls av kundtjänsten är vederbörligen tryckt och ifyllt kommer vi att fortsätta med den relevanta returen inklusive dokumentet i paketet som ska returneras till våra anläggningar på Calle Monturiol 28, 08210, Barberá del Vallés (Barcelona).
  2. c) Produkterna måste returneras i originalförpackningen. Om detta inte är möjligt, använd en låda av samma kvalitet så att transportföretaget inte sticker etiketter på produkten.
  3. d) Produkterna kanske inte har använts på ett sådant sätt att deras värde sänks eller försämras.
  4. e) Vid ankomsten till vårt lager utvärderas produktens status. Om de inte följer de regler och villkor som fastställts för returer och deras skick inte är korrekt förbehåller vi oss rätten att betala ett lägre belopp för den skadade produkten eller produkterna.

Carethy kommer att returnera alla betalningar från samma till kunden inklusive leveranskostnader (med undantag för de merkostnader som följer av att kunden väljer en annan leveransmetod än den billigare ordinarie leveransmetoden som har tillhandahållits erbjuds) utan onödigt dröjsmål och under alla omständigheter senast 14 kalenderdagar från den dag då kunden har informerat om sitt beslut att återkalla köpet. Återbetalningen görs med samma betalningsmedel som kunden använde för den första transaktionen. Du kommer inte att ha några utgifter som en följd av återbetalningen. Trots det ovanstående förbehåller sig Carethy rätten att hålla tillbaka ersättningen tills varorna har mottagits, eller tills kunden har lagt fram bevis för att de har returnerats,

16.5.- När det gäller produkter som förvärvats från andra säljaremåste kunden kontakta dem direkt för att utöva sin ångerrätt genom sitt användarbeställningskontaktområde (med motsvarande andra säljare).

16.6.- Produkter som undantas från ångerrätten. De är uteslutna från ångerrättenprodukterna av mat, dryck, rengöring och personlig hygien. På samma sätt kommer följande att uteslutas:

  1. a) Personliga varor.
  2. b) Varor som kan försämras eller löpa ut snabbt.
  3. c) Förseglade varor som inte är lämpliga att returnera av hälsoskydd eller hygien och som har förseglats efter leverans.

16.7. Eventuella anspråk som görs efter 14 dagar från leveransdatumet kan inte hanteras, förutom bestämmelserna i Villkor 15 ovan (PRODUKTGARANTI. ÖVERENSSTÄMMELSESLAKAR).

17.- KOMMENTARER

Alla åsikter skrivna av de Kunderna övervakas av Carethys marknadsföringsteam. Om de mottagna åsikterna bryter mot eller kan bryta mot lagar, etik eller moral (kränkande reklam, förtal, förolämpningar, kommentarer ur sammanhang ...) förbehåller sig Carethy rätten att förkasta eller eliminera nämnda åsikter.

18.- PERSONLIGA DATASKYDD

Carethy ansvarar för de personuppgifter som användare och kunder (nedan, gemensamt och otydligt "konsumenter") överför via eMarketplace, med omfattningen definierad i dessa allmänna avtalsvillkor och sekretesspolicyn.

LeMarketplace-kunders personuppgifter kommer att behandlas i enlighet med principerna om transparens, ändamålsbegränsning, dataminimering, noggrannhet, integritet och konfidentialitet, samt med respekt för övriga skyldigheter och garantier som fastställs i förordning (EU) 2016/679 Parlamentet och rådet den 27 april 2016 om skydd av fysiska personer och baserat på följande:

a)Vem är ansvarig för behandlingen av dina uppgifter?

CARETHY E-COMMERCE, SL,med NIF B-67,129,486, med adress Calle Monturiol 28, 08210, Barberá del Vallés(Barcelona). Kontaktens telefonnummer är 851 000 530 och e-postadressen är [email protected].

b) För vilket ändamål behandlar vi dina personuppgifter?

Vi behandlar den information du ger oss för att tillhandahålla den begärda tjänsten och fakturera den, tillhandahålla kundtjänst och skicka meddelanden om de köpta produkterna eller liknande.

c) Vad är ditt data ursprung och vilka kategorier av data behandlar vi?

De personuppgifter som vi behandlar är dina identifieringsuppgifter som du tillhandahåller oss genom registreringsformuläret som du hittar på webbplatsen där eMarketplace finns.

d) Hur länge kommer vi att behålla dina uppgifter?

Uppgifterna kommer att sparas så länge avtalsförhållandet upprätthålls eller under de år som krävs för att uppfylla rättsliga skyldigheter.

e) Vad är legitimiteten för behandlingen av dina uppgifter?

Den rättsliga grunden som tillåter oss att behandla dina personuppgifter beror på syftet för vilket vi behandlar dem och skulle vara följande: genomförandet av avtalet, eftersom vi anser att vi har ett legitimt intresse, att följa en rättslig skyldighet och att vi har ditt samtycke.

f) Kommer vi att dela dina uppgifter med tredje part?

De uppgifter som du tillhandahåller oss kommer inte att överföras till tredje part utom i fall där det finns en rättslig skyldighet. För att utföra vissa funktioner som är nödvändiga för tillhandahållandet av tjänsten kan dina uppgifter behandlas av tredje part som kommer att fungera som datahanterare och som kommer att vara avtalsenligt skyldiga att följa sina lagliga skyldigheter som databehandlare, för att upprätthålla sekretess och information sekretess.

I denna mening informeras konsumenterna om att Carethy har tecknat ett databehandlingsavtal med var och en av de andra säljarna, varigenom Carethy, som ansvarig för konsumentuppgifter, håller med de andra säljarna om villkoren för att de ska fungera som behandlingshanterare, alltid i strikt överensstämmelse med bestämmelserna i organisk lag 3/2018 av den 5 december om skydd av personuppgifter och garanti för digitala rättigheter och överensstämmande regler.

Enligt avtalet om behandlingsansvarig, när användaren eller klienten köper produkter från andra säljare, kommer de att ha tillgång till konsumenternas personuppgifter och transaktionerna formaliserade via eMarketplace i den utsträckning det är absolut nödvändigt för fullgörandet av avtalet. försäljning med konsumenten, i enlighet med bestämmelserna i ovannämnda databehandlingsavtal, enligt sekretessmeddelanden och relaterade till personuppgifter som säljare och konsumenter accepterar i sin upphandlingsprocess med eMarketplace och Carethy, och utan det i inget fall påverkar samarbetet mellan Carethy och de andra säljarna några av de rättigheter som lagen garanterar konsumenterna i denna fråga.

På samma sätt, och för att kunna erbjuda dig de avtalade tjänsterna, kommer de betalnings- och transporthanteringsföretag som Carethy och de andra säljarna har ett samarbetsavtal med och motsvarande databehandlingschefkontrakt, och vars identitet du tillhandahåller, tillgång till dina uppgifter. kommer att informeras under köpprocessen.

g) Internationella dataöverföringar:

Det rapporteras att vissa av de tjänsteleverantörer som nämndes i föregående avsnitt som datahanterare kan vara belägna utanför Europeiska ekonomiska samarbetsområdet ("EES"). En tillräcklig skyddsnivå för personuppgifter garanteras dock.

h) Rättigheter: du äger följande rättigheter till dina personuppgifter:

- Rätt att begära tillgång till personuppgifter.

- Rätt att begära rättelse.

- Rätt att begära att den tas bort.

- Rätt att begära en begränsning.

- Rätt att begära invändningar mot din behandling.

- Rätt till dataportabilitet.

- Återkallande av samtycke.

- Rätt att inte bli föremål för individualiserade beslut.

För att utöva dina rättigheter måste du skicka oss ett skriftligt meddelande via e-post till adressen [email protected].

På samma sätt informerar vi dig om att du kan begära skydd av dina rättigheter inför den spanska byrån för dataskydd baserat på Calle de Jorge Juan, 6, 28001 Madrid.

* Klicka på för att se vår fullständiga sekretesspolicy här.

19.- INTELLEKTUELL OCH INDUSTRIELL EGENDOM

19.1.- "Carethy och" Biuky "," är varumärken som är registrerade av Europeiska unionens immaterialrättsmyndighet, så all användning av dem eller av något liknande identifierande tecken som kan orsaka förvirring om deras ursprung eller ägande av tredje part utan förvarning är förbjudet. uttryckligt tillstånd.

19.2.- Webbplatsernawww.carethy.esYwww.biuky.esär domäner registrerade av Carethy. Likaså tillhör de immateriella rättigheterna som rör programvaran och innehållet på webbplatsen Carethy eller dess licensgivare.

19.3.-Följaktligen är helt eller delvis återgivning av webbplatsen uttryckligen förbjuden. Det är inte heller tillåtet att publicera, manipulera eller distribuera innehållet på webbplatsen utan uttryckligt tillstånd från Carethy eller den legitima ägaren, där så är lämpligt.

20.- TILLÄMPLIG LAG OCH KOMPETENT JURISDIKTION

20.1.- De nuvarande villkor Allmän och alla frågor relaterade till dess tolkning, efterlevnad eller bristande efterlevnad regleras av spansk lag, utan att det påverkar tillämpningen av gemenskapsbestämmelser och internationella fördrag, när så är lämpligt.

20.2.- Kontrakten ingicks mellan säljaren i fråga och användarna och / eller Kunder De kommer att förstås ha hållits på den plats där Användare och / eller klient, därför behörig domstolarna på den platsen för att lösa eventuella konflikter mellan parterna, utan att det påverkar tillämpningen av gemenskapsbestämmelser och internationella fördrag, när så är lämpligt.

20.3.- På samma sätt kan konsumenterna använda sig av online tvistlösningsplattform via länken https://webgate.ec.europa.eu/odr

21.- AVSEENDE KAMPANJER OCH KUPONER FÖR PRODUKTER SOM SÄLJS AV CARETHY (INTE GÄLLER FÖR PRODUKTER FRÅN ANDRA SÄLJARE PÅ E-MARKNADSPLATSEN).

21.1.- Alla Carethy-kampanjer och kuponger har en giltighetstid på en månad om kampanjen inte anger det annorlunda.

21.2.- Erbjudanden som är rabattkuponger gäller alltid enbart och uteslutande för produktens värde, aldrig för fraktkostnader.

21.3.- Kampanjer som är rabattkuponger har alltid ett minimibelopp som ska konsumeras, som om det inte anges kommer att vara 60 € för alla kampanjer.

21.4.- Carethy förbehåller sig rätten att avbryta en kampanj till den person som använder den felaktigt eller som under olika identiteter förvärvar flera enheter av kampanjen.

21.5.-Du kan bara använda en enda rabattkupong per köp. Kuponger kan inte kombineras med andra kampanjer som erbjudanden, rabatterade priser eller andra kampanjkampanjer.

21.6.- När beställningen har betalats är det inte möjligt att lägga till, ta bort eller ändra kupongerna.

21.7.- Poäng samlas i de köp där rabattkuponger eller själva poängen inte har använts. Ett saldo ackumuleras på Kundens konto som kan lösas in när en ny beställning görs. Poäng kan lösas in innan du betalar för beställningen. Poängen förfaller två månader efter den senaste aktiviteten, med tanke på den senaste aktiviteten som tillägg av fler poäng till de samlade poängen eller konsumtion av en del av dem. I inget fall kan en beställning göras för ett belopp på €0 eller mindre med hjälp av poäng.


22- TJÄNSTER OCH KRAV EFTER FÖRSÄLJNING

22.1.- Cada Säljaren är ansvarig för att kommunicera med sina kunder, samt erbjuda kundtjänst och kundservice som alltid krävs enligt lag.

22.2.- Om du vill prata med Carethys kundservice och kundtjänst kan du skicka ett meddelande till oss via kontaktformuläret, som alternativ till webbplatsen "Kontakt" i "mina beställningar" i användarområdet.

På samma sätt kan du via våra kontaktuppgifter för dessa allmänna villkor lämna in dina klagomål och anspråk.

För att lämna in klagomål eller anspråk till eMarketplace Carethy måste kunden gå till kundtjänstavdelningen via kontaktformuläret, i alternativet Webbplatsen "Kontakt" i "mina beställningar" i användarområdet.

Enligt EU Consumer Online Dispute Resolution och i enlighet med artikel 14.1 i förordning (EU) 524/2013 informerar vi dig om att Europeiska kommissionen förser alla konsumenter med en online-tvistlösningsplattform som finns tillgänglig på följande länk: http ://ec.europa.eu/consumers/odr/.

23- PLANERADE BESTÄLLNINGAR - AUTOSHIP (ENDAST FÖR PRODUKTER SOM SÄLJS AV CARETHY)

23.1.-I Carethy kan du nu göra schemalagda beställningar, vilket innebär att du gör det en gång och du kommer att få det enligt den periodicitet du har begärt. Dessutom har du alltid den bästa aktiva kampanjen på nätet så att du inte behöver skriva in kupongerna. Priset på produkterna varierar dynamiskt för att följa utvecklingen på marknaden och därmed kunna publicera de bästa erbjudandena på vår sida. När köpet genereras antar kunden produktens pris, varför eventuella prisvariationer inte återbetalas.

23.2.- För att använda den här tjänsten behöver du bara begära, under online-köpprocessen, att en beställning serveras med den frekvens som du bestämmer, inom de marginaler som vi erbjuder.

23.3.- Ändring av beställningsinnehåll: Du kan ändra eller byta ut innehållet i din periodiska beställningskorg utan någon form av påföljd, så länge det är minst 7 dagar mellan meddelandet om ändringen och det förväntade datumet för mottagande av produkterna .

23.4.- Observera att fraktkostnaderna för ditt periodiska köp kan variera beroende på ändringarna i din kundvagn.

23.5.-Avbokning av periodiska inköpstransporter: Du kan avbryta dina försändelser utan påföljd med en marginal på sex dagar före det datum då du skulle få din beställning. Sju dagar före det datum då din periodiska leverans förfaller skickar vi ett påminnelsemeddelande och med möjlighet att avbryta beställningen.

För att avbryta en schemalagd beställning måste det göras från användarkontot i menyn Schemalagda beställningar. Kunden är ensam ansvarig för att annullera eller ändra sina beställningar i tid. Du kan när som helst kontakta kundtjänst för hjälp eller hjälp med dessa processer.

23.6.-Du kan också pausa schemalagda beställningar genom att inte ta emot den en gång. Detta kommer att göra att beställningsbeloppet inte debiteras, men det fortsätter processen med nästa beställning.

23.7.- För närvarande kan beställningar endast programmeras för produkter som säljs av Carethy, och den här tjänsten kan inte kontrakteras för produkter från andra säljare på eMarketplace.


24.- YOGA GARANTI (ENDAST FÖR PRODUKTER SOM SÄLJS AV CARETHY)

24.1. -När du köper en produkt som marknadsförs av Carethy finns det möjlighet att lägga till Yoga-garantin i beställningen.

Yoga Garantin Med denna tjänst kan du njuta av följande fördelar:

- Retur inom 30 dagar: Perioden för att returnera beställningen av kunden förlängs från 14 dagar till 30 dagar. I händelse av en retur på grund av uttag, är kunden ansvarig för returkostnaderna.

- Leveransförsäkring: Med denna tjänst kommer beställningen att vara försäkrad. Om beställningen anländer i dåligt skick kommer en omedelbar full återbetalning att göras. För att rapportera produktens dåliga skick kommer kunden att skicka bilder av samma som den har kommit via formuläret på webbplatsen [https://www.carethy.es/contactar] (fotografier av det mottagna materialet kommer att begäras, såsom lådan, transportetiketten och produkten i fråga).

- Prioriterad kundtjänst: Frågor kommer att vara den första som besvaras, ett första svar garanteras inom högst två arbetstider (måndag till fredag ​​från 8:00 till 20:00 GMT + 1).

- Meddelande och uppföljning av beställningen: Kunden kommer alltid att veta var ordern är, kommer att få e-postmeddelanden från lagret och information om leveransprocessen. Yoga-garantin påverkar inte tullklareringsprocessen (se punkt 13 för mer information om tullklarering).

24.2.- Ångerrätt av Yoga Garantin: Kunden har rätt att annullera Yoga Garantitjänsten så länge beställningen inte har lämnat lagret eller inte har haft någon av de fördelar som nämns ovan.

24.3.- För närvarande kan Yoga-garantin endast kontrakteras för produkter som säljs av Carethy och kan inte tillämpas på produkter från andra säljare på eMarketplace.


Denna sida har översatts automatiskt från spanska. Om det råder någon tolkningstext är den spanska versionen som ska gälla

Barcelona, 1 oktober 2022

 
 
rtp
Behöver du hjälp?

Kundtjänst

kundservice
MF 9-18H